niedziela, 3 stycznia 2016

Bars&nobles - czyli idealne książki na prezent

9781435106345_p0_v2_s192x300

Trochę spóźniony post...a może wcale nie?Zawsze mamy wiele okazji, by dać innym osobom prezent, więc to jest uniwersalny temat.
Przedstawiam wam książki z kolekcji Bars&Nobles-pięknie oprawione, z posrebrzanymi stronami z boku- każdy bukoholik znajdzie w nich coś dla siebie. W tych książkach można zakochać się od pierwszego wejrzenia ! Wiem, że nie powinno się sądzić książki po okładce ale uwielbiam, po prostu ubóstwiam  okładki książek :)
Jedynym minusem tych książek jest to, że trzeba zamawiać je z zagranicy.
Polecam wam stronkę :http://www.bookdepository.com/
Ale nie musicie się łamać bo czasem takie perełki możecie znaleźć w TK Maxie w naprawdę niskich cenach!
Więc jeśli zastanawiacie się nad prezentem dla kogoś z okazji urodzin/imienin/rocznicy to to jest idealny prezent :)
Polecam serdecznie dla wszystkich bukoholików i nie tylko !

4 komentarze:

  1. Ostatnio czytałam trochę, a właściwie to liznęłam, twórczości E. A. Poe i muszę przyznać, że jest całkiem fajna. Mam nadzieję, że kiedyś dam radę przeczytać w oryginale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam jego twórczość :) Ach ten klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne egzemplarze, zgadzam się, że są idealnymi pomysłami na prezent. Sama zgarnęłabym książkę Edgara Allana Poe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sama wiersze Edgara więc taki zbiór to jak dla mnie jest cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj drogi czytelniku !
Jeśli wpadłeś tutaj bo zainteresował cię temat mojego postu to jest mi bardzo miło. Jeśli zabłądziłeś to też mam nadzieję, że spodobał ci się mój wpis i zostaniesz ze mną trochę dłużej. Będę szczęśliwa jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie a ja z pewnością odwiedzę również twojego bloga.
Będzie mi również miło jeśli dołączysz do grona moich obserwatorów i wtedy nic cię nie ominie :)

Tessa Afshar - "Rubinowe zbiory"

Kuzynka proroka Nehemiasza niespodziewanie znalazła się w samym środku perskiego dworu, gdzie pracowała na stanowisku skryby królowej. Spo...