sobota, 31 grudnia 2016

TOP 3: Najlepsze książki vs Rozczarowania roku

Witajcie kochani ostatniego dnia roku !

Koczy się rok i wszyscy robią swoje podsumowania - więc robię i ja ! Tylko to podsumowanie będzie trochę inne:przedstawię wam moje TOP 3 książek 2016 roku - zarówno te najlepsze jak i te niekoniecznie dobre. Zaczynajmy !

TOP 3:Rozczarowania 2016 roku


3.
"W otchłani" Beth Revis to może i dobra książka tylko do mnie szczególnie nie przemówiła. Jest to sci-fi a ja nie przepadam za tym gatunkiem i głównie z tego powodu wylądowała ona w tej topce. Jednak mam nadzieję, że to nie będzie moje ostatnie z sci-fi bo może uda mi się znaleźć książkę , która mi się spodoba.

2. "Między teraz a wiecznością" Marie Lucas to gniot jakich mało. Uwielbiam tę serię , te okładki i zazwyczaj one są dobrymi młodzieżówkami ale ta książka jest pozbawiona fabuły, bohaterka jest irytująca a trójkąt miłosny - lepiej o nim nie wspominać. Jednym słowem:nie polecam.

1. I na pierwszym miejscu "Ekspozycja" Remigiusza Mroza  - czyli największe rozczarowanie 2016 roku. Wiem, że Mróz ma wielu fanów ale ta ksiażka jakąś mną nie zawładneła. nie watpie, że jest to dobra pozycja tylko nastawiłam się na coś innego - zamiast kryminału dostałam świetną sensację. ALe będę kotynuowała przygodę z Mrozem choć niekoniecznie z Wiktorem Forstem.

TOP 3: Najlepsze książki 2016


3.Pierwsza książka Kinga i totalny strzał w dziesiątkę. King mnie oczarował swoją osobą, swoim stylem pisania i magiczną atmosferą. Polecam z całego serca każdej osobie lubiącej grozę - na pewno się nie zawiedziecie !

2."W krainie kolibrów" Sofii Casparii to obyczajówka, którą warto przeczytać. Historia o odkrywaniu Nowego Świata o i "szklanych domach", które są tylko mrzonką. Jeśli ktoś pragnie przeżyć przygodę w gorącej Argentynie - to polecam !


1. Na pierwszym miejscu "Inferno" - czyli książka, która mnie oczarowała w 2016 roku. To moja pierwsza książka tego autora ale Dan Brown całkowicie mnie urzekł i miałam po tej pozycji wielki kac książkowy. Jeśli ktoś szuka przygody to polecam !


Cieszę się, że mogłam wam przedstawić moją topkę i jestem ciekawa waszych ulubionych pozycji i moze rozczarowań. A może mieliście szczęście i wszystkie książki przypadły wam do gustu? Piszcie w komentarzach !

A ja życzę wam udanego sylwestra , szampańskiej zabawy i udanego 2017 roku. Życzę wam bardzo zaczytanego 2017 roku i spełnienia marzeń !

12 komentarzy:

  1. Kurcze :/ Miałam ochotę przeczytać "W otchłani" ale widzę coraz więcej negatywnych opinii :( Ale przynajmniej ma ładną okładkę xD
    "Między teraz a wiecznością" skojarzyło mi się z "Bogini oceanu" tak też książka pozbawiona jest fabuły, dobrych bohaterów, a jedyne co tam jest to seks, seks, a wspominałam już seks? xD
    Kurcze! Kobieto zadziwiasz mnie! Nie spotkałam się jeszcze z żadną negatywną recenzją Mroza, atu najgorsza książka twoim zdaniem 2016 roku! Ja jeszcze nie miałąm przyjemności poznać jego twórczości,a le liczę, że niedługo się to zmieni :D
    Po Kinga raczej nie sięgnę :P Ninawidzę Horrorów.
    Jeśli chodzi o mnie...to mam ogromny problem z wybraniem tych najlepszych książek :p Ale teraz jak tak myślę to zdecydowanie w tej kategorii wygrywa "Porwana pieśniarka" oraz "Oddam ci słońce" :D Z wybraniem tych najgorszych książek miałam już łatwiejsze zadanie :/ Ogromnie nie spodobała mi się książka "Bogini oceanu", a już na pewno "Poszukiwacz" tej to w ogóle nie dokończyłam nawet xD
    Buziole :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie tyle negatywna opinia co do Mroza bo ogólnie uważam to za dobrą książkę tylko spodziewałam się czegoś innego a na pierwszym miejscu jest dlatego, że dużo od niej oczekiwałam a dostałam w ogóle coś innego :)

      Usuń
  2. Nie miałam okazji przeczytać żadnej z tych książek, więc nie mogę się ustosunkować.
    Mam nadzieję, że w 2017 roku będą same trafne książki.
    Pozdrawiam i zapraszam na podsumowanie http://polecam-goodbook.blogspot.com/2016/12/3-najlepsze-ksiazki-tego-roku-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam przeczytać W otchłani, ale ostatnio same negatywne opinie więc chyba sobie daruje.
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ci sie spodoba bo to tylko moja opinia ☺

      Usuń
  4. Nie czytałam żadnej z tych książek, więc nie mogę się wypowiedzieć :(
    Szczęśliwego nowego roku oraz zaczytanego 2017 :)
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz miała chwilę wolnego czasu zapoznaj się z nimi i sama się przekonasz :)

      Usuń
  5. Ekspozycja dopiero przede mną. Szum wokół książek Mroza faktycznie sprawia, że czytelnik ma spore wymagania od ksiazki. behawiorysta za to mi sie bardzo podobał.

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko! Każdy tak chwali Mroza, a tu w największych rozczarowaniach xDDD Ja jeszcze ni czytałam, ale kurde, mam nadzieję, że Behawiorysta wypadnie dobrze.
    Oo, mój ukochany Brown <3 Czytaj resztę, Kod Leonarda... to jedna z moich ulubionych ksiązek ever, sztos kompletny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar tym bardziej, że się szykuje nowa książka Browna i mam nadzieję, że spodobają mi się jeszcze bardziej :) Co do Mroza to jeszcze nie będę z niego rezygnowała bo może rzeczywiście przypadnie mi do gustu :)

      Usuń

Witaj drogi czytelniku !
Jeśli wpadłeś tutaj bo zainteresował cię temat mojego postu to jest mi bardzo miło. Jeśli zabłądziłeś to też mam nadzieję, że spodobał ci się mój wpis i zostaniesz ze mną trochę dłużej. Będę szczęśliwa jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie a ja z pewnością odwiedzę również twojego bloga.
Będzie mi również miło jeśli dołączysz do grona moich obserwatorów i wtedy nic cię nie ominie :)

Tessa Afshar - "Rubinowe zbiory"

Kuzynka proroka Nehemiasza niespodziewanie znalazła się w samym środku perskiego dworu, gdzie pracowała na stanowisku skryby królowej. Spo...